Twitter Updates

Tuesday, May 22, 2007

Un vot in minus

Blogosfera si presa erau pline de indemnuri pre-referendum: du-te la vot! Fa-o pentru copiii tai!

Sa-mi traiasca baiatul, tocmai pentru el nu am votat. Pentru ca atat timp cat traiesc intr-o tara in care nu exista alternative, e absurd sa invoce cineva lipsa mea de responsabilitate.

In primul rand, oamenii astia politici, cei care fac circul dar uita de paine, nu conteaza in peisaj. Vin, pleaca, alegeri, framantari, tara merge inainte cum poate ea. Legile-s tot proaste, coruptia in floare, sistemul sanitar in cadere libera, cel de invatamant sta sa se prabuseasca la randu-i. Bursa nici nu se clinteste, investitori-s tot aia; e ca in bancul cu "avem rulaj".

In al doilea rand sunt la fel de penibili toti. Bunicute sustinute de botanistii mineri, 10 case dar artistice, prostacul, dar si bolnaviorul astenic pe umarul caruia plangea un domn sensibil pe atunci cu suvita si domnul mic de statura care a facut poc la TV. Nu mai zic de proaspetii posesori de televiziuni ezoterico-crestine.

Daca initial am umblat ca bezmetica zeci de km sa votez cu Base, sambata asta am fost in parc. Evenimente ulterioare m-au convins ca am gandit temeinic. N-as fi suportat ideea ca am votat cu o persoana care foloseste, asemeni mesterilor pe care ii injur zilnic in gand (va zic sincer ca de mama lor care nu i-a educat ma iau), apelativul : Pasarica. Cu atat mai mult cu cat domnul in cauza are in dotare doua pasarele fiice + o pasare mai batrana.

Nu mai zic si de xenofobie. Sa zicem ca a fost in intimitate. Eu am un limbaj destul de colorat, taximetristul cu care m-am intalnit intamplator in zona Pache Protopopescu saptamana trecuta stie. Imi cer scuze, era un moment de maxima presiune pentru mine. Dar nu zic nici de tigani, nici nu folosesc apelativul Cocosel. Zic de soarta, de mama, de inima albastra. Drept e ca uneori rosesc si suporterii Stelei, dar nu inteleg scuza ridicola: eram in intimitate. Pot sa zic ca-l iubesc pe Hitler, iar in baie am un poster cu Ana Pauker goala daca sunt in intimitate? Tot eu sunt aceea din intimitate, tot faptele mele sunt. Daca-mi bat vecinii care prajesc ceapa sau care dau cu bormasina la ore nepermise, in intimitatea blocului meu, se cheama ca am scuze?

Asa ca, nu vreau sa mai aud de responsabilitatea sociala si vot. A fost dreptul meu sa nu il acord si mi l-am asumat. A fost modul meu de a spune tuturor celor implicati in cacealma: sa va fie rusine!

No comments:

About Me

My photo
Ma impart intre zona de HR in care profesez (nu consider ca in Romania este inca o industrie) si intre viata mea personala fascinant de banala. Gasiti aici coordonatele fascinantei banalitati; coordonatele vietii profesionale sunt localizate altundeva.