Twitter Updates

Thursday, May 24, 2007

Lista meseriilor care nu-s pentru mine

Le voi enumera doar pe cele onorabile, restul se exclud din start.

1. Orice implica vehicule de condus: taximetristi, conducatori ratb, camionagii,... Pe langa faptul ca as plati la asigurari mai mult decat as castiga, mi se pare dureros sa petreci atat timp in pozitia respectiva.

2. Doamnele acelea care-ti raspund cand chemi taxi. Sa vorbesti toata ziua la telefon, nu-i treaba usoara. La fel tot ce inseamna suport sau call center. Probabil ca as fi concediata dupa primul apel la care as raspunde.

3. Constructor. Doamne, cum ar arata o casa facuta de mine!....

4. Vanzator. Nu am rabdarea necesara, mi se pare aiurea sa nu vrei sa cumperi de la mine. Este chiar absurd, de ce ar trebui sa te mai conving? E vorba de mine!!!!

5. Ceva legat de showbiz. In momentul 2 ii duc pe toti la spovedit si incep sa le tin predici (siliconul provoaca nu numai bune ci si cancer, fumatul la fel!!!).

6. Jurnalist. As critica pe toata lumea si probabil as sfarsi foarte repede prin a fi ucisa!

Ce mi-ar place totusi sa fac: sa fiu bucatar, scriitor, gestionar (?) sau pictor. As mai vrea sa stiu astrologie, chiromantie (imediat ce aflu ce este) si sa am o companie care cupleaza oameni. Mi se pare relativ simplu si profitabil. Este un fel de recrutare si la asta ma pricep.

No comments:

About Me

My photo
Ma impart intre zona de HR in care profesez (nu consider ca in Romania este inca o industrie) si intre viata mea personala fascinant de banala. Gasiti aici coordonatele fascinantei banalitati; coordonatele vietii profesionale sunt localizate altundeva.