Twitter Updates

Friday, April 27, 2007

M-am cautat prin doftori...

Ingrozita fiind de povestea Ralucai si de toate comentariile de dupa, m-am gandit sa iau in serios avertismentele pe care mi le da propriul meu corp. Asadar pentru ca ma omora o durere de gat, m-am prezentat la cabinetul doctorului ORL-ist.

Intrebari de rutina, uitat in toate gaurile capului, dupa care diagnosticul vine ca o gluma proasta: aveti gastrita, trebuie sa o tratati sa nu faceti ulcer. ????? Cum naiba, sunt la ORL, nu? Gastrita?????

Dap. Am gastrita, trebuie sa manac regim si sa ma tratez. Culmea e ca ORL-ista avea un teanc de foi printate cu regimul de viata si mai ales cel alimentar, semn ca pune destul de des acest diagnostic.

Adio doi biscuiti mancati in fuga precum ieri si adio cafea pe somacul gol!

Aveti deci grija, daca va doare gatul s-ar putea sa aveti gastrita.

No comments:

About Me

My photo
Ma impart intre zona de HR in care profesez (nu consider ca in Romania este inca o industrie) si intre viata mea personala fascinant de banala. Gasiti aici coordonatele fascinantei banalitati; coordonatele vietii profesionale sunt localizate altundeva.