Twitter Updates

Thursday, April 19, 2007

Exercitiul democratiei

Il suspenda sau nu, demisioneaza sau nu? Nu e vorba de Olaroiu ci de cel mai mare, de ne conduce pe toti.

Oricum ar fi, tot cu Basescu ramanem. Iar eu cred ca nu un Basescu ne trebuie noua. Ne-a aburit la alegeri cu simtul umorului si tusa umana, cu apropierea fata de individ si accentul pus pe probleme cu adevarat arzatoare, lasandu-ne sa credem ca este opusul lui Ceausescu.

Noua insa ne trebuie chiar un Ceausescu, un regim totalitar care sa ne spuna cat salam avem voie sa mancam, cat sa ne uitam la televizor si pe cine sa alegem. Altfel intram in criza si incepe agitatia inutila: eu cu cine votez? eu ce sa mananc? eu ce sa fac in viata? Nu era bine cand mancam salam cu soia? Acum nici soia nu mai era ce a fost... Nu era bine cand ratia era de 0 piine? Acum tindem sa devenim obezi. Nu era mai bine cand cariera noastra era ce era, nu ce ne-am fi dorit noi? Acum suntem someri cu patalamale!

Nici Basescu, nici macar Napoleon nu ne pot scoate acum din hazna. Pentru ca am fost invatati sa asteptam la altii rezolvarea in timp ce noi stam pe margine si carcotim. Rezolvarile nu trebuie sa aiba culoare sau functie politica, religioasa, manageriala! Invatati-ne sa gandim simplu si pragmatic si avem deja o prima rezolvare!

1 comment:

Valentina Neacsu said...

L-au suspendat, ne rasculam. Uitam ca si pe aia de l-au mazilit, tot noi i-am ales...

About Me

My photo
Ma impart intre zona de HR in care profesez (nu consider ca in Romania este inca o industrie) si intre viata mea personala fascinant de banala. Gasiti aici coordonatele fascinantei banalitati; coordonatele vietii profesionale sunt localizate altundeva.