Twitter Updates

Friday, April 13, 2007

Nu ma pot abtine...

Cand n-am chef de treaba, cand sunt furioasa, cand am ceva de zis, trebuie sa scriu cu voce tare. Asta este mica mea problema. Probabil ca voi ajunge sa scriu pe zeci de bloguri care au ca target fiecare statut asumat de mine la acest moment: mama ("Cum sa imblanzesti micii monstri"?) sotie ("Neveste Disperate"?), fiica (trebuie sa fie ceva despre boli), nora ("Vodoo"?), gospodina (serialul enuntat deja dar in varianta americaneasca),vecina, angajata, administrator unic...

Asadar voi scrie cu voce tare. Tineti aproape! (nu e trade-mark, nu?)

1 comment:

Valentina Neacsu said...

Precedentele memorii au fost sterse dintr-un motiv intemeiat: cineva (probabil eu) a incurcat borcanele. Am realizat in momentul in care trimiteam mesaje corporate candidatilor si mi se raspundea cu trimitere detaliata la ce scriam pe blogul personal. Sper ca acum sa fie totul clar.

About Me

My photo
Ma impart intre zona de HR in care profesez (nu consider ca in Romania este inca o industrie) si intre viata mea personala fascinant de banala. Gasiti aici coordonatele fascinantei banalitati; coordonatele vietii profesionale sunt localizate altundeva.