Twitter Updates

Wednesday, April 18, 2007

Publicitate!

"Iubito, iti dau si un mail pe tema asta: trebuie sa te fardezi sa te duci la shopping, sa te distrezi..."

"Iubitule, ti-am pus si pe frigider un bilet: trebuie sa te duci la bere cu baietii, la sala..."

Viata e plina de detalii, in concluzie. Noroc cu oferta salvatoare!

Asa suna reclama radio la masina cu buburuze in ea. Pe langa faptul ca mi se pare foarte suparator sa mi se spuna ca trebuie sa ma fardez, mai ceva mi se pare diferenta de stil. Au facut cei de la agentia de publicitate un studiu prin care au constatat ca barbatii dau emailuri iar femeile trimit bilete prin porumbei? Ca sa nu mai spun ca pana ajunge omul acasa sa se uite pe frigider, deja berea e in acceasi forma de agregare dar in alt recipient si pana ajunge ea sa-si citeasca emailul, deja portarul, taximetristul si doi vecini au orbit!

Cand publicitatea radio nu va mai suna precum o musca mare si verde intr-o zi calduroasa de vara cu siguranta ca radiourile nu vor mai trebui sa-si plateasca ascultatorii pentru un strop de audienta!

No comments:

About Me

My photo
Ma impart intre zona de HR in care profesez (nu consider ca in Romania este inca o industrie) si intre viata mea personala fascinant de banala. Gasiti aici coordonatele fascinantei banalitati; coordonatele vietii profesionale sunt localizate altundeva.